Sponsoring

Iedere sportclub is tegenwoordig naast contributie van haar leden afhankelijk van sponsoring. Dit geldt ook voor Hockeyclub Montfoort. De ontwikkeling van de sport heeft ervoor gezorgd dat geld noodzakelijk is voor een sportvereniging om de sportieve prestaties verder uit te bouwen. Hockey behoort momenteel tot een van de snelst groeiende sporten in Nederland. De media besteden steeds meer aandacht aan de hoofdklasse competitie, de Euro Hockey League en aan de prestaties van onze nationale hockeydames en -heren. Steeds meer toonaangevende bedrijven kiezen de hockeysport als platform voor hun zakelijke communicatie.

Het doel van onze Sponsorcommissie is dan ook om Hockeyclub Montfoort te voorzien van extra (financiële) middelen om de sportieve en recreatieve activiteiten zowel in de breedte als in de diepte verder te kunnen ontwikkelen. Het sponsorgeld wordt met name gebruikt voor het begeleiden van de jeugd om als team een zo goed mogelijke prestatie te bereiken en daarmee het hockeyplezier te bevorderen. We zijn altijd op zoek naar bedrijven die onze hockeyclub hierbij willen steunen.

Over onze hockeyclub

Hockeyclub Montfoort is opgericht in 1979. Met een ledenaantal van 400-450 leden is onze vereniging al jarenlang erg stabiel. De meeste leden zitten in de leeftijdscategorie van 6 tot en met 18 jaar, waarmee wij een behoorlijk aantal jeugdteams hebben, variërend tussen de 20 en 25 teams. Daarnaast hebben wij 1 seniorenteam en een grote groep trimhockeyers.

Hockeyclub Montfoort staat voor hoge kwaliteit op hockeytechnisch niveau als ook de kwaliteit van onze organisatie en accommodatie. Wij bieden onze leden de mogelijkheid om op een plezierige en veilige wijze de hockeysport te beoefenen, ieder op zijn of haar gewenst niveau. Hockeyclub Montfoort wil een gezonde, veilige en gezellige omgeving bieden waar vrijwilligers zich voor willen inzetten en waar zowel jeugd als senioren elkaar graag ontmoeten.

Naast onze rol als hockeyvereniging zetten wij ons ook in voor andere maatschappelijke activiteiten. Doordeweeks bieden wij onderdak aan de middelbare school Yuverta en de buitenschoolse opvang Gro-up. Daarnaast worden jaarlijks hockeyclinics georganiseerd voor SESAM (een stichting die sport en spelen aanbiedt aan kinderen met een beperking) en Montfoortse basisscholen.

Sponsormogelijkheden

Er zijn verschillende sponsormogelijkheden. Heb je interesse om onze club door sponsoring verder te brengen, neem dan contact op met de Sponsorcommissie via sponsorcommissie@hockeyclubmontfoort.nl.